ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Szolgáltató:
Arabella Napelem Kft.
székhely: 3300 Eger, Maklári út 113/1
adószám: 11067294-0-10
képviseletében: Palkovics Aurél
telefon: +36 30 459 0761
e-mail: info@arabellanapelem.hu

  1. A szerződés tárgya
    A Szolgáltató napelemrendszerek tervezését, telepítését, üzembe helyezését és karbantartását végzi (“Szolgáltatás”) a Megrendelő igényei szerint.
  2. A szerződés létrejötte
    A szerződés akkor jön létre, amikor a Megrendelő:
  • telefonszámon vagy e-mailben (info@arabellanapelem.hu) megkeresi a Szolgáltatót, vagy
  • a weboldalon kitölti a kapcsolati űrlapot,
    és a Szolgáltató írásban (e-mailben) visszaigazolja az ajánlatot.
  1. Ajánlat és díjazás
  • A Szolgáltató írásos árajánlatot készít, amely tartalmazza a munkák műszaki tartalmát és díját.
  • Az ajánlat elfogadásához írásos megrendelés (e-mail vagy aláírt dokumentum) szükséges.
  • A díj fizetési ütemezését a felek az árajánlatban rögzítik.
  1. Ajánlói program
    A Megrendelő ajánlhatja a Szolgáltató szolgáltatását barátoknak, rokonoknak, szomszédoknak. Minden, a Megrendelő által sikeresen közvetített új vásárló után a Szolgáltató a Megrendelő napelemrendszerének vételárából egy heted részét visszatéríti, mindaddig, amíg a Megrendelő a vételár 100%-át vissza nem kapja.
  2. Teljesítés és határidők
  • A Szolgáltató a szerződésben rögzített határidőre vállalja a teljesítést.
  • A Megrendelő köteles a munkaterület átadására és az áramvételezési feltételek biztosítására.
  1. Módosítás, lemondás
  • A Megrendelő módosítási igényét írásban jelezheti; a Szolgáltató 5 munkanapon belül tájékoztat az esetleges költség- vagy határidő-változásról.
  • Lemondás esetén a Megrendelő által megfizetett összegek megtartásának feltételeit a felek írásban állapítják meg.
  1. Vis maior
    Előre nem látható, elháríthatatlan esemény (pl. természeti katasztrófa, háború) esetén egyik fél sem felel a szerződés teljesítésének elmaradásáért. A felek – lehetőség szerint – új időpontban egyeztetnek.
  2. Felelősség és kártérítés
  • A Szolgáltató csak közvetlen, bizonyított kárért felel, mely a Szolgáltató felróható magatartásából ered.
  • Harmadik személy által okozott károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
  1. Panaszkezelés
    A Megrendelő a teljesítést követő 8 napon belül írásban (info@arabellanapelem.hu) tehet panaszt. A Szolgáltató 30 napon belül érdemi választ ad.
  2. Irányadó jog
    A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztóvédelmi, valamint az egyéb vonatkozó magyar jogszabályok az irányadók.

Kelt.: 2025. 01. 15.